Kalite Politikamız


Müşteri taleplerini zamanında, ekonomik şekilde ve doğru nitelikte ürünler sunarak karşılamak ve sürekli müşteri memnuniyeti sağlamaktır.

Kurulduğu günden bu yana, yurtiçi ve yurt dışında tamamladığı ve şu an halen devam etmekte olduğu önemli projelerleT&M Mühendislik, ISO, DAS, BVQI ve TUV 9001:2000 (Kalite Yönetim Sistemi) kalite belgeleriyle kalitesine güvenilen, saygın ve lider bir şirket olmayı misyonu olarak benimsemiştir.


Hizmette Mükemmelliği Aramak

Faaliyetlerimizde ulaştığımız noktalar, bizim için mükemmellikte yeni arayışların başlangıcıdır.


Yaşamın Değerinin Farkında Olarak, Tüm Hizmetlerimizde Emniyet ve Güvenliğe Önem Vermek

Donanımlı insan kaynağımız, uygun altyapıya sahip çalışma ortamlarında, gelişmiş teknolojik imkanları kullanarak, uçuş emniyeti ve güvenliğini sağlamak için “sıfır hata” odaklı çalışır.


Müşteri Odaklı Bir Yaklaşım Sergilemek

Müşterilerimizin farklı kültürleri göz önüne alınarak; günümüz ve gelecekteki beklentileri ve ihtiyaçları doğru algılanıp değerlendirilmek suretiyle, hizmetin zamanında sunulması sağlanır. Müşterinin memnuniyeti, önerisi ve şikayeti etkin bir şekilde değerlendirilir.


Çalışanlarımızla Fark Yaratmak

Yaptığı işin müşteriye sunulan hizmete katacağı değerinin bilinciyle; Ortaklık değerlerini benimsemiş, çözüm üreten, işini sahiplenen, bilgisini paylaşan, takım çalışmasını bilen ve katılan, kendisini sürekli geliştiren çalışanlarımızla hizmet üretilir.


Gelişmiş Teknolojiyi Kullanmak

Rekabet avantajı sağlayacak teknolojiyi takip ederek, kullanılmasını sağlar.


Sosyal Sorumluluk Bilincinde Hareket Etmek

Eğitim, kültür, sanat, tarih, çevre, spor, insani yardım gibi sosyal konularda, kuruluşlara doğrudan ya da dolaylı olarak kaynak sağlayarak, toplumun faydalanacağı projelerin gerçekleşmesini destekler.


Etkinliği ve Verimliliği Artırmak

Tüm iş süreçlerimizde; planlanan sonuçlara ilk seferde ve uygun kaynaklar ile ulaşılmasına çalışılır.


Kalite Yönetim Sistemi Şartlarına Uymak ve Etkinliğini Sürekli İyileştirmek

Organizasyonel yapılanma ve faaliyetlerde; kalite odaklı, sistematik ve disipline edilmiş bir yaklaşım sergilenerek, sistem sürekli gözden geçirilip iyileştirme fırsatları yaratılır.